Informacja 4.11.2021

Szanowni Państwo,

informujemy, że dnia 12 listopada 2021 Poradnia będzie nieczynna dla interesantów.

Informacja 12.10.2021

Szanowni Państwo,

14.10.2021 r. sekretariat będzie czynny do godziny 12:00

15,10.2021 r. Poradnia będzie nieczynna dla interesantów

Terminy Zespołów Orzekających

Terminy Zespołów Orzekających w roku szkolnym 2021/2022:

3 września 2021 r.

1 października 2021 r.

5 listopada 2021 r.

3 grudnia 2021 r.

14 stycznia 2022 r.

4 lutego 2022 r.

4 marca 2022 r.

1 kwietnia 2022 r.

6 maja 2022 r.

3 czerwca 2022 r.

 Przypominamy, że na posiedzenie Zespołu Orzekającego należy złożyć pełną dokumentację:

  • nauczanie indywidualne: wniosek, zaświadczenie lekarskie, opinia ze szkoły
  • zindywidualizowana ścieżka kształcenia: wniosek, zaświadczenie lekarskie, opinia ze szkoły
  • wczesne wspomaganie rozwoju: wniosek, zaświadczenie o niepełnosprawności dziecka
  • kształcenie specjalne: wniosek, opinia ze szkoły, zaświadczenie lekarskie (w przypadku niedowidzenia, autyzmu, Zespołu Aspergera, niepełnosprawności ruchowej), audiogram (w przypadku niedosłuchu), inna dokumantacja (medyczna, sądowa, itp.)

Wzory dokumentów są dostępne w zakładce Dokumenty do pobrania

 

Zgłoszenia na badania i konsultacje

W przypadku chęci skorzystania z wizyty w placówce prosimy o zgłoszenia drogą mailową na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • imię i nazwisko dziecka
  • datę urodzenia dziecka
  • powód wizyty - krótki opis problemu
  • numer telefonu kontaktowego do rodzica 

Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane w późniejszym terminie, a o terminie wizyty będziemy informować telefonicznie lub SMS.

Informacja 14.06.2021

Szanowni Państwo,
w związku z dużą liczbą wydawanych obecnie orzeczeń, opinii oraz informacji informujemy, że okres oczekiwania na wydanie ww. dokumentów wynosi obecnie 4-6 tygodni i może się jeszcze wydłużyć.
Przepraszamy za utrudnienia.